- pasta do mycia silnie zabrudzonych rąk
- usuwa zabrudzenia w łagodny sposób
- oszczędna w użyciu
- jest niealkaliczna i nie zawiera mineralnych środków ściernych
- nie zawiera piasku, środkiem ściernym jest mączka drzewna
- nie zatyka kanalizacji
- testowana dermatologicznie
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Czyściwo papierowe przemysłowe, długość 300 mb, 1-warstwowa makulatura, koloru zielonego. Przemysłowy ręcznik papierowy z włókien otrzymanych z makulatury. Polecany do wycierania lepkich substancji, jak oleje i smary. Szczególnie odpowiedni do wycierania lepkich substancji, jak oleje i smary. Pakowany po dwie rolki.
Czyściwo papierowe przemysłowe długość 300 m 2-warstwowe. Bardzo mocny, wysokiej jakości przemysłowy ręcznik papierowy. Długość 300 m , bardzo chłonny, 2-warstwowy, biała celuloza. Idealny do wycierania i czyszczenia trudnych miejsc. Polecany do wycierania oleju, smarów, detergentów, rozpuszczalników i wody. Długa rolka polecana do miejsc o dużym zużyciu. Perforacja ułatwiająca odrywanie co 30 cm. Dopuszczony do bezpośredniego kontaktu z żywnością.
Uniwersalne czyściwo papierowe Tork do podstawowych zadań związanych z wycieraniem. Doskonale sprawdzi się przy ścieraniu płynów i wycieraniu rąk. Czyściwo jest wytrzymałe, także po zmoczeniu. Dobrze wchłania i usuwa oleje, brud i wodę. Przeznaczone do miejsc o dużym zużyciu.
Czyściwo przemysłowe 464217 Katrin Classic L 3 Blue długości 380 mb, trzywarstwowe. Mocne, dobrze suszące czyściwo 3-warstwowe koloru niebieskiego. Dzięki perforacji uzyskujemy 1000 odcinków z jednej rolki. Polecane do gastronomii, ponieważ niebieski kolor jest dobrze widoczny. Dopuszczone do bezpośredniego kontaktu z żywnością. Posiada certyfikaty Nordic Swan Eco Label i EU Flower Eco Label.
Czyściwo papierowe przemysłowe długość 400 m 2-warstwowe. Bardzo mocny, wysokiej jakości przemysłowy ręcznik papierowy. Długość 400 m , bardzo chłonny, 2-warstwowy, biała celuloza. Idealny do wycierania i czyszczenia trudnych miejsc. Polecany do wycierania oleju, smarów, detergentów, rozpuszczalników i wody. Długa rolka polecana do miejsc o dużym zużyciu. Perforacja ułatwiająca odrywanie co 30 cm. Dopuszczony do bezpośredniego kontaktu z żywnością.
Czyściwo papierowe przemysłowe długość 176 m 2-warstwowe. Bardzo mocny, wysokiej jakości przemysłowy ręcznik papierowy. Długość 176 m , bardzo chłonny, 2-warstwowy, biała celuloza. Idealny do wycierania i czyszczenia trudnych miejsc. Polecany do wycierania oleju, smarów, detergentów, rozpuszczalników i wody. Długa rolka polecana do miejsc o dużym zużyciu. Perforacja ułatwiająca odrywanie co 22 cm. Dopuszczony do bezpośredniego kontaktu z żywnością.
Cena:32,21 zł(netto:
26,19 zł
)
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Home.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.